Ensam som ett barn i skogen

Fan, har nog aldrig kännt mig sâ här ENSAM och LOST som jag gjort idag.
Körde Zacarias till flygplatsen, inga problem..
Han visade vägen, var i stort sätt bara rakt fram.
Tar ungefär 30 minuter att komma dit.
Pussar honom hejdâ och ska försöka ta mig hem.
Kör käpprätt ât helvete och ât fel hâll och ingenstans
fanns de nâ ställe man kunde vända pà.
Det här med räcke i mitten av vägarna var verkligen nâgonting jäkligt negativt.
Iallafall idag.
I början skrattade jag ât mig själv för vi hade skämtat om de här pâ vägen dit.
Efter ett tag visste jag inte om jag skulle stanna bilen och börja grâta och hoppas pâ att nân snäll människa skulle visa mig vägen hem.
Helt allvarligt!
Det var verkligen som när man var liten och man tappade bort alla och man inte hade nân aning alls om var man skulle. Just den känslan kom tillbaka igen. Skit läbbigt. Snart 21 âr och tankar som ett barn haha.
Efter mycket om och men lyckades jag iaf komma pâ rätt väg.
Tog nog över en timme att komma hem.
Usch.. Den här känslan vill jag inte ha igen. Räckte när man var barn.


Kommentarer
Postat av: erica

mystofflor jaaaa :D

2007-02-20 @ 15:04:00
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Elin-fatima

haha och jag ska kanske køra in till oslo på fredag så då kan vi dela den där känslan før ja kommer bli lost! haha fast ja har ju kørt fel Mååååånga gånger här...fan man blir arg, ledsen och skrattar åt sig själv på samma gång!

2007-02-20 @ 19:21:35
URL: http://fiafialotta.blogg.se
Postat av: Mattias

Mmmm, lite lätt småirriterad msåte jag erkänna att jag va, tog bort spelat från datorn i all min vrede, så nu måste jag installera det igen.. ha ha..

Ha ha, vi har haft sol.. Oj oj oj, finns ngn Ray Ban bild från idag.. Och en massa andra, haft fullt upp med kameran idag, finns ju skitmånga funktioner.. :P

Hur allt ser ut hos oss, i Kosovo generellt är allting otroligt skitigt.. Förutom jag som är hur sygg som helst, lr ja.. Kanske.. Om jag sj får säga det.. Ha ha.. Jag stälelr frågan tillbax så får jag se vad man ska svara på den.. :P

Hur ser allt ut hos er??

Och stackare.. Köra vilse så där, int emer än rätt iof när man får pussas, fan vad jag vill hem.. ha ha..

2007-02-20 @ 20:28:13
URL: http://matttias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0