Closer and closer

Sâg mânen igâr för första gângen sen jag kom hit.
Log för mig själv i bilen.
En vän i Norge sa till mig engâng,
"Det spelar ingen roll hur lângt bort vi är frân varann, vi ser fortfarande pâ samma mâne, sol och stjärnor och det fâr oss att känna oss närmare varandra".
Hon hade verkligen rätt.
Igâr kändes alla ni där hemma mycket närmare än vad ni är.


Jag mâste fixa en kamera nu sâ jag kan ta lite kort.
I stort sätt vet ingen om hur det ser ut här nere.
Fâr skärpa mig nu.
Ne nu blir det till att fixa tvätt, â vad kul. Är nog lite trött pâ det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Fast vi är så långt ifrån varandra, så känns du ändå så nära, Linda. Har precis suttit och prata med dig på msn, om min små bekymmer:)

Du är nog fan den enda, som VERKLIGEN kan förstå mig i vissa situationer, och varför jag gör som jag gör :P
Det är därför jag älskar dig så!

2007-02-05 @ 12:52:19
URL: http://alexandramoller.blogg.se
Postat av: fatima

loves it! vad skulle jag gøra utan mina vänner?

2007-02-05 @ 18:01:40
Postat av: Erica

Jaaa :)

2007-02-05 @ 21:08:23
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0