Täby centrum

Igår blev det middag hos pappa Flyborg. Hur gott som helst. Fastnade framför nån film sen, heartbreaker tror jag det var? Vilken jäkla morsa och dotter. Tur att man inte är man och råkar ut för den där typen av kvinna!

Har precis kommit hem från täby centrum med Erica. Hur mysigt som helst att få shoppa lite med min bästa vän. Saknar våra tider. Hittade tyvärr inte så mycket julklappar som jag önskat på, men men. Måste nog in till sthlm imorn ändå, dryyyygt. Bara för en mattebok! Det suger.
Nu blir det mat och sen åka iväg till farmor. Var inte direkt igår. Får se om det blir en sväng till trädgårn och ta en öl kanske. Men tar nog bilen så blir väl en cola och en massa hej till kompisar istället. Funkar det med!

Kommentarer
Postat av: bea

snygg blogg!

2007-12-12 @ 18:22:25
URL: http://lillasnigeln.webblogg.se
Postat av: malin

okej, nä jag hinner ringa dig imon! har bara varit så mycket för pappa har fått åka in på sjukhuset för att opereras och jag har varit sjukt orolig,men imorse ringde han så jag ska hämta honom någon gång i eftermiddag tror jag! först läkaren själv. Hoppas verkligen du har det så bra du bara kan nu när du är hemma=) verkar så! pk

2007-12-13 @ 10:11:28
URL: http://svmalin.blogg.se
Postat av: Johanna

Ohh ar du hemma i Sverige!!!VILL ocksa...Halsa alla fran mig och krama!

2007-12-13 @ 16:18:13
URL: http://johannazetterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0