För mig är det lyx

Lyxen med att bo i Spanien och Marbella är att det aldrig riktigt blir vinter. Vissa dagar är självklart kallare än andra men nu skiner solen förfullt och det är riktigt skönt. Madrid däremot var svinkallt ihelgen. Det var vinter. Man förväntatade sig inte riktigt dom graderna så det kom som en chock när man klev ut från flygplanet. En annan lyx är att kunna äta lunch, ute, med bara t.shirt vilket min karl och jag gjorde igår. Det är sådär härligt skönt i solen samtidigt som det kommer lite svalare vindar ibland.
Nu skiner solen förfullt, dörren står öppen och katten ligger och solar. Det är lyx med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är verkligen lyX! efter att ha kommit hem ¨så inser jag hur bra marbella kan va ändå=) på den biten iaf! när jag skulle gå hem från mamma och pappa innan så fick pappa skjutsa mig, ville inte gå i miinus 1! svinkallt ju=(..Ta hand om dig! pk

2007-12-04 @ 19:37:02
Postat av: Linda

Ne det är oftast man kommer bort från ställen som man förstår hur mycket man tycker om dom :) Marbella kan vara bra ibland haha.
Usch minusgrader är ingen höjdare. Nästa vecka är det min tur.
Ta hand om svärföräldrarna nu hehe.

2007-12-04 @ 19:47:11
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0