En fika på kvällen

En annan bra sak med Spanien är att allt är förskjutet jämfört med Sverige. Affärer och andra ställen har öppet mycket längre. Igår vid elva tiden på kvällen skulle jag och Mirella gå och ta en fika och droppade in på ett super mysigt stället i centrala Marbella. Var en blandning mellan Bar/cafe/lounge. Och tro inte att vi var ensamna. Det droppade in folk hela tiden för att få sig en glass, ett kaffe eller något annat att äta.
Hur mysigt som helst. Dit ska jag garanterat gå fler gånger.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

vad gillar du bäst? cola eller fanta? :)

2007-12-06 @ 14:10:24
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Malin

var ni på stället där jag och mirella fikade? med dom vita sofforna, bredvid pinxtos? Super mysigt där ju! önskar jag hade varit med er!

2007-12-06 @ 15:41:50
Postat av: Linda

Ja där var vi :) ska försöka göra det till nya stället haha. Mysigare är piave ju :D
Ja du får ju komma hit snart!

2007-12-06 @ 17:34:57
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0