Yes new life var väntat

Idag kändes det verkligen att ett nytt liv börjat.
Gick upp imorse tillsammans med Zacarias, eller jag slöa lite längre i sängen än han gjorde faktiskt.
Åt frukost, gjorde mig iordning.
Tog mina grejer och gick till bussen.
Jobbade.
Kollade in lite affärer innan jag gick till bussen.
Satt och vänta på bussen och tog den hem.
Väl "hemma" gick jag in på supermarket och handlade lite basgrejer.
Kånkade allt hem och nu hemma och har precis ätit.
Jag gillar faktiskt de här livet.
De händer lite mer.
Barnflickelivet var inget för mig, även fast man borde tycka att de är skönt att vara ledig så mycket som jag var.
Men nedå. Har hellre sammanhängande tid jag jobbar.
nu ska jag slöa lite sen blir det nog en liten springrunda när karln kommer hem.
Här i Spanien äter vi inte förrns 9,10 på kvällen. Så man har lite tid där mellan.

Kommentarer
Postat av: andreas

Kul för dig :)

Hoppas du hittar någonstans att bo också då?

-@

2007-04-10 @ 17:05:37
Postat av: Erica

ja men du, moppe? åker inte spanjorerna runt på det? eller är det grekerna?

2007-04-10 @ 17:36:43
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

i hope so to andreas

2007-04-10 @ 18:07:40
URL: http://llinda.blogg.se
Postat av: Basse

Kul att du trivs =) det värmer mitt "roslags-hjärta" =)
Sköt om dig vännen!!

2007-04-11 @ 13:26:04
Postat av: Linda

Tack sebastian :)
hoppas du kan komma ner och hälsa på snart igen!

2007-04-11 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0