what to do

Fredag, första fredagen på länge som jag ändå kan känna att den är okej.
visst fredagen den 13:e, såg det visserligen inte förrns nyss, och jag börjar 8 imorn.
Men annars äre bra :)

Lilltjejen jag hade hand om tidigare skrev ett sött litet inlägg på msn där hon saknade mig .. att jag var bättre.
Hur bra känns inte det.. kanon :D
Synd att jag är så trött bara och inte orkar nått! Blä.
Min kära pojkvän (å så underbart att få skriva det) ska träffa sina kompisar ikväll och jag vet inte om jag orkar ligga hemma själv och inte göra nått.
Gillar inte att kolla på tv längre, fattar ju nada. Och nån film har jag inte.
Borde jag ta mig ut till Ciccis jobb en liten stund? Mm kanske...
Som sagt, börjar åtta imorn. åå vilka beslut jag måste ta hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0