vatten vatten

Jobbade stängning idag, slutade 18, haha så jävla skönt.
Regnade för mycket så jag och min jobbarkompis delade på en taxi.
Hur skönt är de inte att få skjuts fram till dörren då det regnar liksom.

Däremot när jag kom hem blev det mindre roligt.
Taket på huset är inte det bästa och det har inte gjorts nått med de på flera tusen år, säkert.
Så regnar det för mycket kan det regna in.
Och nu har det regnat alldeles för många dagar. Inte ens ett paraply äger jag.
Sitter här nu och känner mig som dom i saltkråkan när de står skålar och hinkar överallt.
Okej riktigt så farligt är det ju inte, de är lite mysigt faktiskt, och så många skålar är det inte,
men vafan.. måste ju överdriva lite så ni tycker lite synd om mig här i spanien då det regnar på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag är frivillig att tycka synd om dig! :P haha

2007-04-12 @ 10:13:04
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Alexandra!

Lyx som får åka taxi:) Du vi måste ha en seriös planeringsdag så bokar jag sen!
PUSS!

2007-04-12 @ 14:17:23
URL: http://alexandrasvarld.blogg.se
Postat av: NORWAY

Nu har jag äntligen fått ett jobb på en uteservering! nöööt nöööt! en sportbar så boys boys! PUSS

2007-04-12 @ 18:04:50
Postat av: NORWAY

Nu har jag äntligen fått ett jobb på en uteservering! nöööt nöööt! en sportbar så boys boys! PUSS

2007-04-12 @ 18:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0