vänner och syster

Vart är ni när jag behöver er?
När jag ringer och frågar om vi ska ta en fika och vi sitter timtals och bara pratar.
Dom stunderna då allt kommer ut, både det jobbiga och det roliga.
Saker man tänkt länge på och saker som bara kommer fram för stunden.
Då alla humör är möjliga, då inga krav ställs.
Vart är ni när jag behöver er som mest.
Långt bort åt skogen känns det som.
Nånstans där inte ens våra vägar krossas.
Jag behöver er nog mer än ni anar.


image44

alexandra och Novali saknas på bilden

Kommentarer
Postat av: R

Vem är dne blonda....ge mej :=)

2007-04-18 @ 19:38:21
Postat av: erica

Neej älskling :(
Åååh. Fy va jag saknar dig.
VI är alltid och fikar och snackar skit.
VI köper alltid pizza i ugnen och myser.
VI förfestar och alltid kul när vi går ut.

Linda :( åååh.. mitt hjärta.
Jag älskar dig.

2007-04-19 @ 20:43:38
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0