Sommarn är på väg

Sol sol sol och åter sol.
Så himla underbart väder.
Suttit på en uteservering i hamnen och ätit lunch med Cicci och hennes hund Ella.
Riktigt trevligt.
Trivs verkligen så himla bra här nere.
Ibland känner jag mig däremot mer ensamen än någonsin men det kanske man gör när man lämnat allt där hemma och tagit sig till ett ställe helt ensam för att börja om på nytt.
Hur som försöker jag vara stark för att jag vet att jag kan klara det här bara jag vill.

Nu väntar jag på att min karl ska komma hem så jag kan få göra en underbar middag till honom.
Blir Italiensk kycklingpasta och till efterätt glass med massa olika bär. Mums.
Nu får klockan se till att bli nio så jag kan börja med allt.
Såg på tv igår också att Desperate Housewives går på tv på onsdagar 21.30.. .hur lycklig är inte jag :D
Kommer visserligen inte förstå allt men det gör inget. Nu har jag äntligen hittat nått på tv jag vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0