new say what

Idag börjar det nya livet.
Nu har jag flyttat från familjen och hem till karln och hans pimphouse som han så fint kallar det.
Haha han är inte lugn nånstans.
Här ska jag iaf befinna mig tills jag hittar nått eget att flytta till.
Jobbet börjar på tisdag också. Ska blir riktigt skoj.
Känner mig som en människa igen.
Däremot har jag ingen mobil.. skulle fixa en igår men så var man tvungen att ha en spansk bank.
Get damit.. så imorn måste jag fixa bank också så jag kan få mig en mobil.
Nu får ni snart komma och hälsa på.

Kommentarer
Postat av: Erica

Åh har du flyttat nu? :)
Blir så glad när det går bra för dig hjärtat.
Visst var det sandwishbaren du fick jobb?

Och du, ska du på sofias bröllop?
Jag glömde totalt bort och missade sista OSAr dagen!

Jag hoppas verkligen vi träffas snart.
Samma här, det gör ont att inte veta när :(

Älskar dig gumman & saknar dig.
Glad Påsk.

2007-04-08 @ 19:03:08
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Erica

Ja precis :) Det beror ju på hur du jobbar osv .
Jag ska tänka på dej på tis :D

Nu ska jag gå och sova.
Är så fruktansvärt trött... även fast jag sov till ( hör o häpna! ) 14.30 idag... gick och la mig kl 16.30 igen och sov till kl 18.00 :D hahaha! SÖMN tuta! :P Jag vet!

Godnatt Älskling.
Jag hoppas vi ses en dag - S N A R T.

2007-04-08 @ 22:40:08
URL: http://yulla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0