Vi ses snart igen, jag lovar..

82200-11

Vi ses snart igen, jag lovar.

Det här halvåret kommer förmodligen gå fortare än vanligt. Du kommer göra ditt näst sist år i skolan och kommer ha fullt upp, du kommer knappt hinna märka att jag är borta.
Du får komma och hälsa på mig så ofta du bara vill, varför inte alla lov som du har tills jag kommer hem igen? Börja med nyår? Låter inte det som en bra ide? Det tycker jag.
Då kan vi leka rövare i Marbella också, vi måste ju vidga våra vyer, inte sant?
I sommar åker vi på semester igen, och den här gången lever vi dessutom mer rövare än någonsin så vi kan skratta ännu mer åt resans gång hehe.
Kommer sakna dig något otroligt mycket min syster, förstår nästan inte hur jag ska klara mig. Har alltid haft dig vid min sida. Har alltid haft dig här.. visserligen flyttade du till märsta och vidare till uppsala förut och det blev tommare än någonsin, Men vi får försöka klara det här.
Jag kan ju å andra sidan kolla på mitt knä och tänkte tillbaka på våran fight i sommras, haha shit alltså :)
Och appropå din födelsedag, kanske kan jag lyckas ta mig hem till den, bara för nån dag. Jag vill inte missa din 18 års dag, det är ju jag som ska vara med och bjuda dig på massa drinkar då ju och göra dig full, inte någon annan.
Hur som.. du hälsar på mig, ofta, nästan för ofta :) Poli, para Poli!

Dont want us to cry either


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0