Suger is sweet and I'm leaving you

Söndag, vad är inte en söndag om en slappardag.
Jag och John träffade Erica och Fatima och vi tog varsin pizza på roslagsgatan.. riktigt gott, men fan vad illa jag mår nu efteråt.. haha att man alltid ska gå tillbaka till det där stället även fast man bara känner sig fet och fettig efter en pizza, äh vafan gör det. Man lever bara engång.. käka på för sjutton.

En helg har snart passerat igen, vad har jag gjort egentligen? Film på fredan och en himla massa öl på lördan. Tur att jag jobbar nästa helg så jag kan få vila lite då iaf. Skulle behöva plugga nu men ändå sitter jag här. Smart tjej, nej inte direkt. Har iförsig aldrig sagt att jag är det heller haha.

Måste ta mig härifrån.. finns ju inget här att göra. Samma människor och samma sak hela tiden. Undra vart man ska bege sig, utomlands kanske och jobba? Men som vad.. och inga pengar har man heller till resan dit, hehe får nog stanna ett tag till kanske.

Ser fram emot kryssning till tusen just nu, 16 november bär det av. Ska bli grymt kul att åka på kryssningen i år igen. Fast den här gången blir det mer ös, mer ös medvetslös. Aa ska fan vara oförståndig på den här resan haha. Göra det som faller mig in just då.
Jag, Fatima, Jessica och Alexandra ska ha så jävla kul. Pynta hytten med en massa skit, bra musik och en jäkla massa alkohol. Yes, det ska vi minsann.
Och nyår måste man börja planera nu också.. ska man ta en tripp till sälen kanske? Känns rätt bra trots allt.

Suger is sweet and I'm leaving you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0