Always on my mind

Jaha.. några timmar kvar bara. Inte ens 24 timmar, inte ens det. Snart är det verkligen dags att bege sig till det andra landet där jag ska spendera min tid för de kommande månaderna.
Har vart en laddad dag idag.
Jag och syster kunde knappt kolla på varandra när vi sa hejdå tidigare imorse.. Känns inte som jag gjort annat än gråtit idag, och mer blir det ikväll när jag ska träffa vännerna en sista gång på länge.
Det var verkligen jobbigare än jag trodde..
Men jag ska försöka hålla humöret uppe.. Jag ser verkligen fram emot att åka till Spanien. Det ska bli så himla kul och det känns verkligen rätt att få göra en sån här sak.
Få vara i värmen samtidigt som jag jobbar, lära mig ett nytt språk och en ny kultur.
Det kommer bli bra det här, det kommer det.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Saknaden kommer att vara enorm, ta hand om dig vännen.

2006-11-05 @ 19:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0