Say it right

Lângdag? Kan man kanske kalla det.
Blev väckt imorse vid tio av grabben.. Barnen är lediga frân skolan och föräldrarna borta pâ semester sâ det är mitt ansvar att se till barnen i stort sätt 24 timmar om dygnet. Inte konstigt att jag är helt slut pâ kvällarna.
Idag har jag och tjejen vart iväg pâ marknad. Det är marknad varje torsdag i San Pedro. Lyckades fâ tag pâ det jag skulle ha vilket var väldigt bra för nu har jag en julklapp mindre att tänka pâ till familjen där hemma. Blev mat pâ wokawayen efterât, förmodligen jordens godaste wok. Helt grymt gott.
Sen hem, slâ ihjäl lite dötid för att sen ta sig ner till hamnen igen.
Killen skulle pâ bio sâ jag och tjejen kollade runt lite i affärerna och sâ.
Innan vi begav oss hem hamnade vi i en spel hall där jag för första gângen försökte mig pâ en dansmatta.. haha vette sjutton om jag var sâ duktig men kul var det iaf..
igâr fick jag dessutom köra lite bilbana med grabben.. Vet inte om jag kan se mitt jobb som ett jobb just nu.. en himla massa lekande och roande. Men jag njuter, det gör jag verkligen! 

Och apprâpâ jobberbjudande som jag skrev om förut, igâr fick jag dessutom ett erbjudande om att âka till Italien och jobba. Jag skriver det igen, varför kommer alla jobberbjudanden alltid sammtidigt?

Saknar jag nâgot? Aa mina nära och kära där hemma. Saknar jag Norrtäljestad?
Inte det minsta..

..
 
Vi är verkligen sjukt duktiga pâ att göra sâ sjukt fula bilder som helst syster
(Risig festival i Borlänge sommaren 2006)

Kommentarer
Postat av: Andreas

Du saknar visst norrpan :@ staden av städer!

Ha en trevlig helg :)

2006-12-09 @ 12:17:15
Postat av: Linda

Ja kanske sommarn i Norrtälje för den är kanon. Men annars.. nee :P
Tack, detsamma :) ta hand om dig!

2006-12-09 @ 14:52:55
Postat av: Erica

Ja, denna helg var oförglömlig.
Exakt. Våra resor. Rikligt med minnen.

Och fler kommer det att bli.
Självklart ska jag hälsa till jose.
Hoppas du har de kul!

Älskar dig.
Besos!

2006-12-09 @ 18:48:55
Postat av: Novali

jag tänkte kolla upp lite flygbiljetter.
vart flyger man till och vilket bolag reste du med?
PUSS

2006-12-13 @ 16:16:12
Postat av: Andreas

Malaga landar du, prova med sterling. De flyger rakaspåret och ganska billigt tror jag :)

Lyxdamer!! :@

-@ndreas

2006-12-15 @ 11:04:22
Postat av: Linda

Klart vi är lyxdamer, vad hade du förväntat dig? :P

2006-12-15 @ 12:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0