a lot of things

Det är helt sjukt vad det här âret har gâtt fort.
Känns dessutom som att jag har hunnit med en hel del.

Inledde âret 2006 med en kryssning, ombord pâ ett fartyg fullt med galna pensionärer. Nâgonting jag never ever tänker göra om.
Spenderade sammanlagt en underbar mânad i grekland.

Har lyckats tagit mig till âldern 20 och även till systembolaget.
Avslutat min fina kärriär inom Flygfyren och mina âr inom mediabranschen.
Har lyckats tagit tag i studierna och blivit fullbordad Makeup artist.
Tog senare tag i mitt liv än engâng och flyttade till Spanien där jag nu bor och jobbar och det är även här jag kommer inleda mitt 2007.

Jag minns även alla âlandsvistelser, hur alla Norrtäljebor tar upp en hel bât och roar sig frân morgon till kväll.

Jag minns alla gânger jag gâng pâ gâng har tjatat pâ dig Ronja om att ta bort sminket. Jag minns alla dagar med fikan och den goda skagenmackan pâ Landkrabban.
Jag minns alla äventyr du och jag syster âkt pâ, midsommar i märsta, valborg i uppsala,

sommarkvällarna i parken hemma i norrtälje, äventyren i stockholm som är mânga.
Jag minns alla utgângar, dâ vi gâng pâ gâng dansar till alla svenska B-lâtar som jag dessutom gillar.
Jag minns alla underbara dagar jag spenderat med min kära mamma.
Jag minns alla filmkvällar vi haft överallt.
Jag minns alla galna upptâg vi gjort. Och dom är inte nâgra.
Jag minns alla människor jag lärt känna pâ mina vandringar. Bâde bra och dâliga sâdana.
Jag minns sâ mycket saker sâ jag skulle kunna skriva en bok.

Hur mycket saker kan man egentligen minnas innan det tar stop?


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag minns Dig.
Allt med dig.
80% av mina underbara roliga minnen har du varit med.
Tack tack tack

2006-12-29 @ 16:43:57
URL: http://yulla.blogg.se
Postat av: Linda

Samma för mig.
Vi har gjort sâ mycket tillsammans.
Vi har nog gjort det mesta ihop.
Tack.

2007-01-02 @ 13:32:44
URL: http://llinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0