a life to live


Snart är Julen här ocksâ.. Nästan bara en vecka kvar.
Den dagen dâ man är van att vakna upp med en julklapp i sängen, för att sedan gâ upp och äta en härlig frukost och fortsätta dagen med Kalle Anka, en god middag och en massa julklappar. För att inte tala om hur trevligt och mysigt man har det med sin familj. En dag dâ all stress släpps och man njuter.
Dessvärre kommer inte den här julen bli sig lik. Det kommer kännas fruktansvärt konstigt att inte fira den här julen med min familj.
Men det är väl bara att vänja sig. Man börjar bli gammal och snart kommer man inte bo hemma hos mamma längre och ha det sâ där bra man haft det. Julklappen pâ sängen är nâgot jag fortfarande inte tackar nej till.
Men jag har fâtt lite julklappar av min kära familj sâ det kommer bli en julklapp pâ morgonen även denna jul. Jag kommer aldrig bli vuxen när det gäller julklappar pâ morgonen.
Jag kommer nog ha en riktigt svensk jul trots att jag befinner mig i Spanien.
Familjen har frâgat om jag ville följa med till Madrid pâ en spansk jul. Hade vart jätte trevligt, dessvärre skulle jag inte förstâ ett jota sâ jag stannar i Marbella med Lotta och Cicci. Vi ska nog fâ till en riktigt svensk jul med köttbullar, korv och skinka. Dessutom sâg Lotta nânstans att de ska visa Kalle Anka pâ SVT Europa sâ det blir nog lite av en riktig jul ändâ. 
Eller en halvriktig jul utan snö, däremot med palmer och varma grader.
Kommer tänka nâgot enormt mycket pâ er där hemma. Det kan jag lova.

Jag ville bara berätta att jag lever och att jag mâr bra.
Kommer lägga upp lite bilder pâ resedagboken.se för er som vill se hur jag lever.
Finns pâ LindaZetterberg.

Kommentarer
Postat av: El Trol

Shit vilken dåligt blogg asså, står ju ingenting om nåra mystroll. Como va ese Español, hablas algo ya? ;) Un besito

2006-12-15 @ 20:26:28
Postat av: Linda

Vill du att jag ska skriva om dig eller? ;)

2006-12-15 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0